ترجمه آهنگ Justin Bieber به اسم All That Mathers

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

Justin Bieber_All That Matters


Uh-oh, just as sure as the stars in the sky
همون اندازه که از وجود ستاره ها در آسمون مطمئنم

I need you to shine in the light
نیاز دارم که بدرخشی

Not just for the meanwhile, for a long long time, better believe it
نه فقط برای الان، برای یه زمان خیلی خیلی طولانی، بهتره که باورش کنی


Uh-oh, whenever you're not in my presence
هروقت که تو در حضورم نیستی

It feels like I'm missing my blessings, yeah
انگار که نعمتم رو ندارم آره

So I sleep through the daylight, stay awake all night
خب من تمام روز میخوابم، تمام شب بیدار میمونم

Till you back again, yeah, yeah
تا تو دوباره برگردی، آره آره


You think I'm biased
تو فکر میکنی من تبعیض قائل میشم

Too much I never get other
خیلی زیاد من هیچوقت کس دیگه رو نمیگیرم

You hit it right on the head
تو به هدف میزنی

Only been missing my lover
من فقط دلتنگ عشقم هستم


Got a whole lot of texts in my phone and I don't reply
کلی پیامک توی گوشیم هست و من جواب نمیدم

But the next day bothers you, I
ولی روز بعد من مزاحمت میشم


You're all that matters to me
تو تمام چیزی هستی که برای من مهمه

Yeah yeah, ain't worry about nobody else
آره آره، نگران کس دیگه نباش

If it ain't you, I ain't myself
اگه تو نباشی، من خودم نیستم

You make me complete
تو منو کامل میکنی

You're all that matters to me
تو تمام چیزی هستی که برای من مهمه

Yeah, yeah, what's a king bed without a queen
آره آره، یه تخت پادشاهی بدون ملکه فایده نداره

There ain't no "I" in team
توی تیم "من" وجود نداره

You make me complete
تو منو کامل میکنی

You're all that matters to me
تو تمام چیزی هستی که برای من مهمه

Take the keys out the car it won't drive
کلید رو از توی ماشین دربیار، دیگه کار نمیکنه

That's how I feel when you're not by my side
این حسیه که من دارم وقتی تو کنارم نیستی

When I wake up in the morning up under you, and only you
وقتی صبح کنار تو بیدارم میشم، و فقط تو


Uh-oh, I'm grateful for your existence
من برای وجودت سپاسگذارم

Faithful no matter the distance
بهت وفادارم مهم نیست که چقدر از هم دور باشیم

You're the only girl I see
تو تنها دختری هستی که میبینم

From the bottom of my heart please believe
از ته قلبم لطفا باور کن


You're all that matters to me

تو تمام چیزی هستی که برای من مهمه

Yeah yeah, ain't worry about nobody else
آره آره، نگران کس دیگه نباش

If it ain't you, I ain't myself
اگه تو نباشی، من خودم نیستم

You make me complete
تو منو کامل میکنی

You're all that matters to me
تو تمام چیزی هستی که برای من مهمه

Yeah, yeah, what's a king bed without a queen
آره آره، یه تخت پادشاهی بدون ملکه فایده نداره

There ain't no "I" in team
توی تیم "من" وجود نداره

You make me complete
تو منو کامل میکنی

You're all that matters to me
تو تمام چیزی هستی که برای من مهمه



Yeah, yeah, yeah, yeah
آره، آره، آره، آره

You're all that matters to me
تو تمام چیزی هستی که برای من مهمه
Yeah, yeah, yeah, yeah
آره، آره، آره، آره

You're all that matters to me
تو تمام چیزی هستی که برای من مهمه


نظرات شما عزیزان:

elesa
ساعت21:38---3 تير 1393
مرسیییییی عالیییییییییییی بود عاشقتم جاستیننننننننننننننن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:, ] [ 14:39 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 567
بازدید کل : 49603
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت